شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک مسکن
شرایط دریافت دستگاه کارتخوان سیار بانک مسکن
بانک مسکن، بانک دولتی ایرانی است، و چهارمین بانک دولتی ایرانی می باشد که تمرکز اصلی آن بر ارائه خدمات بانکداری خرد، بانکداری سرمایهگذاری و ارائه تسهیلات مسکن معطوف میباشد.
بانک مسکن، در حال حاضر مالک شبکهای از ۱۲۵۵ شعبه بانک در سراسر ایران است. شعبه مرکزی این بانک در تهران قرار دارد. بانک مسکن در سال مالی ۱۳۹۱ با درآمدی بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان در در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایران، در رتبه هفتم قرار داشت. در حال حاضر ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیر عامل این بانک و نادر قاسمی ایمنی، محمدعلی دهقان دهنوی و جعفر آقا ملائی دیگر اعضای هیئت مدیره این بانک هستند. در تاریخ نگارش، هنوز یکی از اعضای هیئت مدیره از سوی بانک مرکزی معرفی نشدهاست.
بانک مسکن با PSP های مختلفی در کشور دارای قرارداد میباشد لذا درصورتی که از دارندگان حساب نزد بانک مسکن هستید میتوانید برای دریافت کارتخوان ثابت و یا سیار بانک مسکن با ما تماس بگیرید و یا به قسمت خرید کارتخوان سیار سایت پارسه نوین مراجعه نمایید. پس از انتخاب مدل کارتخوان سیار و یا ثابت با کارشناسان پاریه نوین تماس گرفته و مدارک را برایشان ارسال نمایید. بعد از تایید مدارک دستگاه کارتخوان شما آماه تخصیص و تحویل میشود.
مراحل دریافت کارتخوان سیار بانک مسکن:
۱. انتخاب کارتخوان سیار مناسب شغل خود
۲. تماس با کارشناسان پارسه نوین
۳. ارسال مدارک مورد نیاز
۴. تحویل شرایط دریافت دستگاه کارتخوان سیار بانک مسکن سفارش داده شده و پرداخت هزینه درب منزل
مدارک لازم جهت اخذ کارتخوان سیار بانک مسکن:
۱. صفحه اول شناسنامه
۲. پشت و رو کارت ملی
۳. تاییدیه شماره شبا حساب
۴. پر کردن فرم های مربوط به اخذ کارتخوان سیار
شما میتوانید برای راهنمایی و دریافت کارتخوان سیار بانک مسکن با شماره های شرکت پارسه نوین تماس بگیرید.
شرایط دریافت کارتخوان سیار پست بانک
بانک ,کارتخوان ,سیار ,مسکن , ,دریافت ,بانک مسکن ,کارتخوان سیار ,سیار بانک ,دستگاه کارتخوان ,دریافت کارتخوان ,دریافت دستگاه کارتخوان ,شرایط دریافت دستگاه
درباره این سایت